الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور

الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور

حیوان خانگی بگیر: مراسم الحاق تجهیزات جدید به ناوگان اورژانس کشور و رونمایی از ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید و توزیع آن در سراسر کشور اجرا شد.



به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از مهر، مراسم رونمایی از ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید و توزیع آن در سرتاسر کشور بامداد امروز پنج شنبه ۱۹ مهرماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور برگزار گردید.
این دومین مرحله توزیع آمبولانس های جدید و پیشرفته سازمان اورژانس کشور بعد از توزیع ۵۰ دستگاه آمبولانس است که در این مرحله، ۱۰۸ دستگاه آمبولانس در تمام استان ها و ۶۴ دانشگاه علوم پزشکی کشور توزیع می شود.
همچنین با عنایت به فرسودگی ۳ هزار دستگاه آمبولانس فرسوده در سطح کشور، از این پس ماهانه ۵۰ دستگاه آمبولانس بر مبنای قرارداد تأمین ۶۲۵ دستگاه آمبولانس وارد ناوگان اورژانس کشور می شود و در هفته های آینده دو مناقصه برای خرید ۹۰۰ دستگاه آمبولانس برگزار می گردد و این تجهیزات تا سال آینده به ظرفیت کشور افزوده می شود.
آمبولانس هایی که امروز رونمایی گردید، از نوع پیشرفته و به روز با ظرفیت ۶ سیلندر و بیشتر از ۳ هزار اسب بخار است و با مدلهای ۲۰۲۴ و حتی ۲۰۲۵ تأمین و توزیع شده و می شود.
رویکرد دولت و وزارت بهداشت، نوسازی ناوگان اورژانس است که خرید و توزیع این آمبولانس ها با اولویت نیازمندی ها مشخص شده و مناطق محروم، صورت می گیرد.

1403/07/20
10:36:16
5.0 / 5
65
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , پیشرفت , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است