گزارش حیوان خانگی بگیر؛

۳۶۵ روز کودک کشی!

۳۶۵ روز کودک کشی!

حیوان خانگی بگیر: ارتش رژیم صهیونی در عرض یک سال اخیر بالاتر از 16 هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است.


به گزارش حیوان خانگی بگیر به نقل از مهر، تشدید حملات به مجتمع های درمانی مهم برجا مانده در غزه و معدود مراکز درمانی کوچک تر باقیمانده و حمله خونین به آنان نشانه آشکار یک جنگ نظام مند از طرف اسرائیل مقابل بیمارستان ها ست. مراکزی که آخرین پناهگاه اکثریت جمعیت آواره در این منطقه جنگ زده ۲.۳ میلیون نفری شمرده می شود. الگویی که قصد شوم رژیم اشغالگر قدس برای پاکسازی قومی مردم غزه را برملا می کند. از طرف دیگر بعد از آنکه این رژیم به اهداف شوم خود در غزه نرسید کوشش کرد تا همین سناریوی هولناک را در لبنان نیز پیاده کند و باوجود مخالفت جامعه جهانی با حملات، شاهد می باشیم که دقیقاً سناریوی کشتار و ویرانی غزه حالا برای این کشور از طرف رژیم صهیونیستی دنبال می شود و مخالفت ها نیز از حد حرف و شعار فراتر نمی رود. ارتش رژیم صهیونی از هفتم اکتبر تا کنون و در عرض یک سال بالاتر از ۱۶ هزار کودک فلسطینی را به شهادت رسانده است. در همین حال، چندین هزار کودک نیز در پی حمله های مستقیم به عنوان قسمتی از کارزار نسل کشی رژیم صهیونیستی مقابل فلسطینیان، با معلولیت مادام العمر مواجهند. خردسالان فلسطینی که تا حالا از بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه جان سالم به در برده اند، از یک بحران انسانی بطور فزاینده وخیم رنج می برند؛ همین طور لطمه های روحی و روانی موجود براثر ۱۷ سال محاصره و تهاجم های نظامی رژیم صهیونیستی به این بحران دامن زده است.
یتیم شدن ۲۵ هزار کودک برمبنای آمارها، دست کم ۲۵ هزار و ۹۷۳ کودک بدون یک یا هر ۲ والدین خود زندگی می کنند و بسیاری دیگر از خردسالان مفقود و همچنان زیر آوار مدفون هستند. حمله نسل کشی رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر با مسدود کردن کمک های بشردوستانه، هدف قرار دادن امدادگران، بستن گذرگاه های مرزی غزه، و قطع برق و ارتباطات تشدید شده است. نظامیان صهیونیست عدم دسترسی به حقوق اولیه و مراقبت از خردسالان فلسطینی را تضمین کرده و بطور عمدی آنها را از غذا و آب سالم محروم کرده و خانه ها، مراکز و اردوگاه ها، بیمارستان ها، امدادگران، آمبولانس ها و کادر پزشکی را هدف قرار داده اند. زنان حامله و نوزادان نیز درحال مرگ هستند، برای اینکه بیمارستان ها با کمبود شدید حتی تجهیزات اولیه پزشکی مواجهند. خیلی از نوزادان فلسطینی از حق اساسی خود جهت زندگی محروم هستند، زندگی آنها در این جهان به سبب اقدام های نظامی رژیم صهیونیستی کوتاه شده است. این مجازات دسته جمعی واقعیت تلخی را برای گروههای لطمه پذیر ایجاد و فاجعه غزه را بیشتر عمیق تر کرده است.
تعطیلی یک سوم مراکز درمانی لبنان رژیم صهیونی در تازه ترین اقدام دست به بمباران بیمارستان های لبنان زده است تا مصدومان را از مداوا محروم کند. بنا بر اعلام وب سایت عربی ۲۱، سازمان بهداشت جهانی اعلام نمود که تجاوزات رژیم صهیونیستی مقابل لبنان موجب بسته شدن پنج بیمارستان و ۱۰۰ درمانگاه در این کشور شده است.
تدروس آدهانوم مدیرکل این نهاد بین المللی اصرار کرد که از میان ۲۰۷ مرکز درمانی در مناطق درگیر در لبنان، ۱۰۰ مرکز به سبب تشدید تنش ها تعطیل شده اند. همین طور پنج بیمارستان به سبب شدت خسارات وارده در پی حملات در این کشور بسته شده است.
وی بر ضرورت توقف حملات مقابل کارکنان بخش بهداشت و درمان در لبنان تاکید و به شهادت نزدیک به ۱۰۰ تن از آنها اشاره نمود.
آدهانوم اضافه کرد که تعداد زخمی ها درحال افزایش است و سیستم بهداشتی لبنان به سبب محدودیت نیروی انسانی با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام نموده بود که تعداد مراکز درمانی در این کشور به ۳۱۱ عدد می رسد و با احتساب این ارقام یک سوم از مراکز مذکور در پی حملات رژیم صهیونیستی تعطیل شده است.
چند روز قبل نیز این رژیم مبادرت به حمله به مراکز درمانی هلال احمر ایران در مرز سوریه و لبنان کرد، رییس جمعیت هلال احمر ایران در این خصوص گفته است که این اقدام، نقض صریح قوانین بین الملل حقوق بشردوستانه در ممنوعیت حمله به مراکز درمانی و امدادی است و بوسیله مجامع بین المللی در صدد شکایت از اسرائیل هستیم.
این جنایات در حالی صورت می گیرد که کمیسیون تحقیقات مستقل شورای حقوق بشر سازمان ملل تأیید کرده که رژیم صهیونیستی به ‎طور عمدی و نظام مند سیستم بهداشتی نوار غزه را تخریب و نابود کرده است. با اینحال سکوت برخی کشورهای غربی و سرکوب اعتراضات سبب شده تا این رژیم کودک کش همچنان بر ادامه جنایات خود اصرار ورزد.


منبع:

1403/07/24
09:10:41
5.0 / 5
23
تگهای خبر: آب , بهداشت , پزشك , زندگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
حیوان خانگی GetPet

حیوان خانگی بگیر


واگذاری حیوانات خانگی

getpet.ir - مالکیت محتوا و شکل سایت حیوان خانگی بگیر محفوظ است